add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום חמישי, 31 במאי 2012

New discussion למלם דרוש טכנאי תקשורת

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה

yulia goldin has started a discussion: למלם דרוש טכנאי תקשורת

"אחזקת מערכות CALL CENTER תפעול מערכת CTI מסוג GENSYS דרישות המשרה " ניסיון קודם בתחזוקה של מערכות CALL CENTER - חובה. " ניסיון בעבודה עם מערכות IVR ו- CTI - חובה. " ניסיון בעבודה עם מערכות מסוג WVR " הכרות עם מערכות הפעלה WIN + UNIX " הכרות עם שפת JAVA - יתרון. " ניסיון בעבודה עם SQL - יתרון " הכרות עם מערכות זיהוי דיבור (ניואנס) - יתרון. " הכרות עם מרכזיות מערכות נורטל - יתרון. " ניסיון בעבודה עם כלי תפעול ופיתוח של GENSYS . " ניסיון בכתיבת מסמכי דרישות ואישור מסמכי אפיון למערכות הנל'. " ניסיון בתחזוקת מערכות בארגונים גדולים. קו"ח למייל gilat_c@malam.com"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

LinkedIn values your privacy. At no time has LinkedIn made your email address available to any other LinkedIn user without your permission. ©2012, LinkedIn Corporation.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה