add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

השנה פי 2 הכנסות!

 שתף  
אם אינך רואה מייל זה כראוי לחץ/י כאן

EXPAND הניוזלטר החודשי
ספטמבר 2014
שנה טובה!

האתר הרשמי | אודותינו |    | צור קשר  כיצד לבנות מערך שיווק  שעובד  בשבילך?
 הירשם להרצאה כאן >>>
דבר המנכ"ל
אני מברך אותך בברכת שנה טובה ושנת שפע!
שנה חדשה לפנינו, אני יודע שהנטיה שלי בתקופה הזאת היא להסתכל ולבחון מה השגתי בשנה החולפת לעומת מה שהתכוונתי להשיג מלכתחילה – מה היו השאיפות והיעדים שלי, האם אני עומד ביעדים שהצבתי? לאן מועדות פניי בשנה הקרובה?
ואני אוהב את התקופה הזאת. לא תמיד בהכרח כי הגעתי לכל יעד ויעד, אלא זה נותן לי מדד ואני אוהב להסתמך על נתונים ולא על תחושות ודעות.
הרעיון הוא שחייבים להגדיר שאיפות, מטרות ויעדים לשנה החדשה – שתהיה לנו מין תכנית אסטרטגית. זה הדבר הבסיסי ביותר להגדיר ולרשום את היעדים באופן מאד ברור. כל אדם מצליח או קבוצה משגשת – יש להם חזון, שאיפות ותוכניות שהם פועלים כדי לקדם.  
הטריק הוא לתרגם את השאיפות והמטרות לפעולות קטנות שניתן להוציא לפועל כל אחת מהן די בקלות לאורך השנה הקרובה.
שתהיה לנו שנה טובה מלאה בפריחה ושגשוג והשגות של יעדים!

 
טיפ ליישום מיידי!
אין לך מספיק זמן? אז איך יוצרים זמן?

אז מה הדרך להשיג יותר זמן?
מה הדרך לעצמה רבה יותר? איך תגבירו את היכולת שלכם לבצע דברים?
איך תשיגו את היעדים שהצבתם לעצמכם?
אז אמרנו פשוט, נכון?
אז יש את דרך הפעולה המקובלת:
מקבלים מייל מלקוח, מייל ארוך עם המון פרטים ונתונים וכמה עיניינים שידרשו את הטיפול שלנו. 
לחץ להמשך המאמר >>
סיפור הצלחה
"
כשמנש התחיל לעבוד איתי היה לי חלום לפתח אפליקציות ונכון שלא הוכחתי בעבר שאני יכול ונכון שהשוק קשה ולא קל להשיג בו תוצאות אבל מנש זיהה את הניצוץ שבעיניי כשאני מדבר על אפליקציה.
אז לפני שהתחלנו מכרתי ב 10,000 ₪ לאורך תקופה ארוכה ולאחר לימוד, תרגול וליווי מכרתי ב 110,000 ₪ בחודש".
איל בן תמר
מנכ"ל
ניולינקס דירקטוריז בע"מ

http://newlinks.co.il/
הטבה
אבחון עסקי מעמיק לעסק שלך ופגישת ייעוץ מתנה.
מה זה אומר בפועל?
ניתוח מקיף ויסודי לעסק ואיתור הסיבות האמיתיות לקשיים והמלצה על דרכי טיפול מידיות ואפקטיביות.
מה קורה כאשר בעלי עסקים פונים לקבל אבחון עסקי? להמשך קריאה>
למימוש ההטבה לחץ כאן >>

ההרצאה הבאה:
כיצד לבנות מערך שיווק שעובד בשבילך!
כמה מהנושאים שיועברו בהרצאה:
  • הנתון הבסיסי ביותר בשיווק וכיצד עובדים איתו
  • בנייה ושימוש נכון ברשימות תפוצה
  • איך יוצרים פלא לאוזן
  • שיווק פאסיבי לעומת שיווק אקטיבי
  • הגדרה אמיתית לשיווק וקידום
  • איך כל חלק בעסק יכול לעזור בהגדלת ההכנסה
ההרצאה כוללת תירגול ויישום מיידי.
ההרצאה ללא עלות ומותנית ברישום מראש. מספר המקומות מוגבל.

להרשמה לחץ כאן >>>


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה