add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

3 שנים ל-HRus

 שתף    שלח לחבר  
אם אינך רואה מייל זה כראוי לחץ/י כאן

HRus – פורטל משאבי האנוש, חוגג שלוש שנים!

בסמיכות לראש השנה בשנת 2011 עלינו לאוויר עם חזון להיות פלטפורמת חדשות ומאמרים מקצועיים לקהילת משאבי האנוש של ישראל, שלוש שנים לאחר מכן, פורטל משאבי האנוש HRus הינו הבמה המרכזית למנהלי משאבי אנוש וספק התוכן המקצועי הגדול ביותר בישראל בתחום, ומהווה את אחד ממקורות המידע הגדולים בעולם בתחום משאבי האנוש. יש לנו עדיין מקומות להשתפר בהם – אנו מודעים לכך – ועדיין, מדובר בהישג יוצא דופן, במיוחד בהתחשב במגבלות השפה (עברית שפה יפה, אך מרבית המומחים בתחום בעולם – לא כותבים בה), ובגודל השוק המקומי.

בשנה האחרונה הוספנו יותר מ-1,000 כתבות ומאמרים נוספים לפורטל ובכך חצינו את רף 5,000 דפי התוכן אשר מפורסמים בלעדית אצלנו בחלוקה ליותר מ-100 קטגוריות תוכן, בניהם: גיוס עובדים, רווחה ארגונית, הדרכה, אסטרטגיית משאבי אנוש ובניית תוכניות עבודה, תוכנות משאבי אנוש, דיני עבודה, שכר ופנסיה, יחסי עבודה, זכויות עובדים ומעסיקים, מינהל ולוגיסטיקה, בריאות ועוד… התוכן מיוצר ברובו ע"י מומחי התוכן של הפורטל, אך לא רק, ויותר מ-50 כותבים מומחים ואנשי קהילת משאבי האנוש בחרו לפרסם תוכן מקצועי דרכנו!


אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהכותבים באתר:
ליהנות מחשיפה, לשתף ללמוד (וללמד) ולהעמיק את הידע המקצועי בקרב חברי הקהילה.
הצטרפו לצוות הכותבים של פורטל משאבי אנוש!
לפרטים נוספים – לחץ כאן!


הפעילות ברשתות החברתיות גדלה אף היא ולדף הפייסבוק של הפורטל אשר כבר מזמן הפך לדף משאבי האנוש הגדול בישראל, עם כמעט 17,000 אוהדים, יצטרפו השנה גם שני קבוצות גדולות – קבוצת אינדקס העסקים למנהלי משאבי אנוש, אשר מונה מעל ל-3,600 חברים, ו- קבוצת פורום גיוס עובדים, אשר מונה מעל ל-650 חברים.

כמו כן, בשלושת השנים ארגנו עבור הקהילה 25 כנסים מקצועיים וימי עיון מקצועיים, 11 מהם השנה! בין השאר: כנס קהילת הגיוס השנתי, כנס ההדרכה השנתי, כנס Wellbeing – רווחת העובד, כנס למידה ופיתוח ארגוני ועוד… לפירוט וסיקור של הכנסים ראה גם: סיכום אירועי משאבי אנוש.

הכתבות הפופולריות ביותר השנה היו...

הכתבות הפופולריות ביותר השנה והפופולריות ביותר מאז שהפורל נפתח מפורסמות כאן:

לחץ לכתבות הפופולריות ביותר

כתבות ומאמרים אלו לא רק שמהווים מקורות טובים ובעלי עניין מיוחד כחומרי קריאה מקצועית, אלא גם מעידים על האופי הרב גוני של תחומי העניין בתוך קהילת משאבי האנוש, תחומי עניין שונים שרק בפורטל HRus ניתן למצוא את כולם כמקשה אחת.

לסיום לא ניתן לפתוח שנה חדשה בלי לדבר על מה מתוכנן לנו לשנה הבאה, וכפלטפורמה מובילה של קהילה חשוב לנו לחלוק איתכם את תוכניותינו, לשמוע פידבק, ולאפשר לכל מי שמעוניין בכך לקחת חלק.

תוכלו למצוא את התוכניות לשנה הקרובה בחלק האחרון של פוסט זה!

פידבק על כל נושא שהוא, מהכנסים, דרך העיתון ועד לצרכים של קהילת משאבי האנוש שלדעתכם ניתן וצריך לענות אליהם - ניתן להפנות ל:
 news@hrus.co.il
 

שתהיה שנה טובה ומבורכת,
צוות פורטל HRus

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה