add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום שני, 25 באפריל 2011

JobHunt.co.il

JobHunt.co.il


Re: יום מבחנים בצ'ק פוניט

Posted: 24 Apr 2011 09:45 AM PDT

היי, תודה על התגובה ! לפי מה שהבנתי מהכתוב הטבלה נתונה בתרגיל. אתה יכול לתת דוגמא למימוש שכתבת ב-C או ++C ? תודה רבה ! סטטיסטיקות: פורסם על ידי טומקאט - 28 מרץ 2011, 20:47 - תגובות 10 - צפיות 326

[[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

ראיון עבודה לפיתוח בC++ בחברת primesense

Posted: 24 Apr 2011 08:20 AM PDT

שלום, מישהו היה בראיון שם? מדובר במשרת פיתוח ב-C++. אשמח לקבל שיחזורים או טיפים כלליים על המקום. תודה. סטטיסטיקות: פורסם על ידי זאב - 24 אפריל 2011, 15:20 - תגובות 0 - צפיות 17

[[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

Re: ראיון עבודה לפיתוח אוטומציה בחברת prime sense

Posted: 24 Apr 2011 08:09 AM PDT

יש לי באוד כמה ימים ראיון עבודה בPrimesense לתפקיד מתכנת C++. אני דחוף צריך שיחזורים או טיפים על Primesense - פליז!!!!!!! סטטיסטיקות: פורסם על ידי זאב - 11 נובמבר 2010, 16:47 - תגובות 2 - צפיות 494

[[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

Re: מיילים של חברות היי טק

Posted: 24 Apr 2011 04:37 AM PDT

היי אחי, חבר שלי סיים לפני שנה ללמוד מדעי המחשב. הוא הצטרף לחברה בשם פסיפיק סופטוור. ממה שהוא מספר, זו חברה שקולטת סטודנטים או בוגרים של מדעי המחשב ועושה להם הכשרה לתפקיד של מתכנתים או מפתחי...

[[ This is a content summary only. Visit my website for full links, other content, and more! ]]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה