add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום שישי, 29 באפריל 2011

New comment on "טאבו - פיטורים - למה לא מדברים על זה ?"

LinkedIn Groups

דויד,
אני מאוד נהנית מהתגובות שלך. איזה כיף לשמוע שיש לאדם כמוך כוונות לפעול לשינוי המציאות! מנסיוני הדבר בהחלט אפשרי ויחד עם זאת, לא פשוט. זה תלוי בטיב האנשים, מי המנכ"ל וגם מי מנהלת את משאבי האנוש. כיועצת ארגונית יצא לי לפגוש דווקא מנכ"לים ובעלים בחברות שכן היו מעוניינים לחולל שינוי אבל דווקא מנהלת מחלקת משאבי אנוש לא הצליחה "לעלות על הגל" ולהתחיל לפעול מנקודת מבט עסקית רחבה.
צריך לזכור שהתפקיד הזה הוא מאוד מורכב כי הוא דורש לשנות נקודות מבט ו"כובעים" בהתאם לסיטואציה: להיות עזר להנהלת החברה ויחד עם זאת כר תומך לעובדי הארגון. לא כל אחד יכול לנוע בנוחות בין התפקידים הללו.
אני מאמינה שהדילמות של מנהלת משאבי אנוש, שהיא בעצמה עובדת של הארגון כמו עובדים אחרים בו, דומות לדילמות של מנהלים אחרים שצריכים לפעמים לסכן את עצמם ואת התפקיד שלהם בשימת גבול למנכ"ל ובעמידה נחושה על העקרונות שלהם בשביל היושר המקצועי שלהם. רק שלעיתים קרובות מידי התחום של משאבי אנוש נתפס בעיני ההנהלה כלא כלכלי ומכאן נובע הערך הנמוך שניתן הן לעיסוק עצמו והן לעוסקים בו.
Posted by Debbie Huck

Like this discussion » Comment » Stop Following Discussion »

 
 NEW 
 
Now you can comment by replying to this email.
 

Is this comment not suitable for the group? Delete comment »
Stop inappropriate content the moment it is posted. Send me an email for each new discussion »

LinkedIn values your privacy. At no time has LinkedIn made your email address available to any other LinkedIn user without your permission. ©2011, LinkedIn Corporation.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה