add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום שלישי, 31 במאי 2011

New comment on "אילו מהפכות יכולות להתחולל בשוק כתוצאה מיכולות מחשוב הענן ?"

LinkedIn Groups

ישנן מספר מהפכות שיתכנו בעקבות מחשוב ענן, כאשר חלקן חיוביות, אך חלקן שליליות. לדוגמא: צמצום עלויות תפעוליות תוך ניצול משאבים לאומיים\עולמיים בצורה מיטבית. כל אלו יתרונות של "מחשוב ענן". לצד היתרונות, ישנם חסרונות לא מעטים: תלות בקוי תקשורת, בעיות אבטחה (אשר סביר שיקח לפחות 10-20 שנה על מנת לתת מענה ריאלי, ולא הייתי סומך יותר מדי על הצהרות של יצרנים\ספקים אשר השאיפה שלהם היא למקסם רווחים) - וכמובן שארגון שיש לו מידע מסווג, יהיה מוטב אם הוא ישמור את המידע בבית, ולא אצל כל מיני ספקי פתרונות, בעיות ביצועים (למרות שעל הניר הכל נראה מושלם). וכמובן, השפעה על שוק העבודה, כאשר שוק העבודה יעבור הליכי המרה לשוק שירותים אשר מתבסס על שירות מרחוק. מעבר לבעיות הטכניות בסוגיה, יתבצע שינוי מחשבתי ויהיה נתק פסיכולוגי בשוק העבודה. הכוונה הינה למחיקת המושג "מקום העבודה" מהלקסיקון, ומעבר לעבודה בסביבה וירטואלית המתבססת על שיחות ועידה, צאטים וכדומה. כמובן שיש שיטענו שישנם יתרונות "לעבודה מהבית", אך ישנם גם כאילו שיטענו הפוך. נושא זה נמצא בשלב זה באפלה, וגם יציבות תעסוקתית נתונה בספק. מכיוון ש"הענן" מאפשר ניוד משאבים במינימום השקעה, ישראל (ומדינות אחרות) יכולות למצוא את עצמן ללא יכולת תחרות, ורמת אבטלה גואה.
Posted by Yuval Sinay

Like this discussion » Comment » Stop Following Discussion »

 
 NEW 
 
Now you can comment by replying to this email.
 

Is this comment not suitable for the group? Delete comment »
Stop inappropriate content the moment it is posted. Send me an email for each new discussion »

LinkedIn values your privacy. At no time has LinkedIn made your email address available to any other LinkedIn user without your permission. ©2011, LinkedIn Corporation.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה