add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום שבת, 1 בפברואר 2014

New comment on "לא תאמינו איזו פנייה מדהימה קיבלה עובדת באינטל, שסייעה..."

 
LinkedIn
 
 
 
משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג
 
 
 
לא תאמינו איזו פנייה מדהימה קיבלה עובדת באינטל, שסייעה למאבטח עובד קבלן... זהירות מטלטל!
 
רק לשם האיזון, כמה מילים בעד העסקת עודים דרך חברות קבלניות, עובדים שקופים, וכו'.

אבל קודם כל המקרה הספציפי: רישום כוזב של שעות עבודה הוא פלילי, והיה ראוי לחקור את המנהלים בחברה הקבלנית בנושא.

אם העבודה המדוברת היא פשוטה, מוגדרת היטב ואין בה יתרון לוותק בתפקיד, הרי שהספקת השירות על ידי חברה קבלנית היא בדרך כלל עדיפה.
לקוח שצריך שמירה של בניין 24 שעות 7 ימים בשבוע, לא רוצה להשקיע משאבים בשיבוץ השומרים, במציאת מחליפים כשאחד השומרים יוצא לחופשת לידה או למילואים או לחופש או שהוא חולה, בבדיקת תוקף רישיון הנשק של כל שומר ושומר, עמידתו במטווחים וכו'. ללקוח גם לא יהיה אכפת אם תהינה משמרות של 6 שעות או של 4 שעות. הלקוח יקבע דרישות מסוימות (ברור שמשמרת של 12 או 15 שעות תפגע בביטחון), ויתן לחברה הקבלנית לנהל את השומרים. זהו מקרה קלאסי של עובדים שקופים: ללקוח לא אכפת אם השומרים מתחלפים כל כמה ימים. וזה קשור לעבודה עצמה. לקוח לא ירצה מזכיר\ה, עובד יצור או פועל בניין שמתחלפים כל כמה ימים, כי לוקח זמן מה ללמוד את התקפיד. וגם ראש עיר שרוצה שהאשפה תפונה יתקשר עם חברות פינוי אשפה, במקום לקנות משאיות ולהעסיק עובדים.

סיבה נוספת להעדפת עובדי קבלן היא היקף המשרה: משרד קטן שזקוק לשירותי נקיון בהיקף של שעתיים ביום, לא יעסיק עובד נקיון במשרה חלקית, בין היתר בגלל שיבוץ\היעדרות. במקרה כזה גם ללקוח וגם לעובד אין יכולת\כדאיות להשקיע בציוד (מכונת שטיפה), ולחברה נקיון יש. גם לעובד עדיף לעבוד במשרה מלאה בחברה הקבלנית מאשר לחפש מספר משרות חלקיות ולהתנייד ביניהן, ולעזות תאומי מס.

ויש כמובן את הסיבות שמרבים לדבר עליהן: יש מעסיקים שנונתנים הטבות מסוימות "לכל העובדים", ואינם רוצים לתת את אותן הטבות לעובדי השמירה, הנקיון, וכו. קל יותר להחליף חברה קבלנית או להקטין את היקף העבודה מאשר לפטר עובדים. וככל שיותר קשה לפטר עובדים, בין אם בגלל ועדים או בגלל חוקים, כך לקוחות יעדיפו להתקשר עם חברה קבלנית.

ובכל זאת החברה שמקבלת את השירות יכולה להיטיב עם עובדי הקבלן ולספק להם תנאיים שהחברה הקבלנית לא מספקת להם, כגון גישה לאוכל ושתיה, טלפון ומקום למנוחה, ואני מתרשם שאינטל עושה זאת. כדי למנוע מקרים כמו זה שתואר, רצוי שהלקוח יספק גם שירותי רישום נוכחות.

disclaimer: teh views are my own, nto my employer's
By Marc Jalfon
 
Like
 
 
Comment
 
 
Follow Marc
 
 
Delete
 
 
 
 
Want to stop receiving emails for new comments? Stop following this discussion »
 
This email was intended for Ron Ozery (CEO, JobHunt.co.il). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה