add

Food

חולמים להוריד לחץ ולעבוד רק 4 ימים בשבוע?

עם ג'ובהאנט זה אפשרי! אם אתם מתכתנים זה אפילו פשוט! אתם תקבעו מה היקף המשרה שאתם מעוניינים ואנחנו מתחייבים למצוא לכם! אז אם אתם רוצים לבלות יותר זמן עם המשפחה, רוצים זמן לעשות סטארט אפ בצד, רוצים לעשות אומנות יום בשבוע ... פשוט תשלחו קורות חיים לג'ובהאנט ובואו לשיחה אישית

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

יום שבת, 7 ביוני 2014

New comment on "לא תאמינו איזו פנייה מדהימה קיבלה עובדת באינטל, שסייעה..."

 
LinkedIn
 
 
 
משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג
 
 
 
לא תאמינו איזו פנייה מדהימה קיבלה עובדת באינטל, שסייעה למאבטח עובד קבלן... זהירות מטלטל!
 
חבל שאתם מערבבים שני דברים ומנצלים את המיקרה של אלכסנדר לצרכים שלכם. שימו לב שהבן שלו מספר בעצמו שבפנקס הכתובות שלו "אין לו שם הרבה מספרים" כלומר האיש היה אדם בודד וזה חבל מאוד, אבל זה לא קשור בהכרח להיותו עובד קבלן. השאלה אם ע"י חקיקה אפשר למנוע מאנשים בדידות ואם בכלל הנושא הזה שייך לחוזי ההעסקה ולמדינה. הכרתי אנשים בודדים שעבדו שנים באותה חברה ואנשים חברותיים שהיו עובדי קבלן.

אני עובד קבלן, אני מתוגמל בצורה שמספקת אותי, אני לא חושב שלאיש יש זכות להתערב בחוזה ביני לבין המעסיק שלי. אני מבין מדוע חוזה העסקה שונה מכל חוזה אחר? מדוע לעצור בחוזה ההעסקה? אולי המדינה צריכה להתערב בכל חוזה ששני אנשים או יותר יוצרים ביניהם?

הבעיה של העובדים והאזרחים בישראל היא בעיית יוקר המחיה, הדרך לטפל בה היא לא להערים עוד חוקים ורגולציות על מעסיקים אלא לעשות את ההיפך הגמור, לתת לאנשים להנתהל כרצונם.

קראתי פעם את יובל רכלבסקי מספר מדוע עברו להעסקה של עובדי קבלן בבתי אבות סיעודיים של המדינה. העובדים המאוגדים שם פשוט הפסיקו לעבוד, המדינה לא יכלה לפטר אותם וקשישים מרותקים למיטה נישארו להתבוסס בצואתם. לא הייתה ברירה אלא לגייס עובדי קבלן שאינם מאוגדים כדי שמישהו יעזור למסכנים ביותר.
By Lior Boord
 
Like
 
 
Comment
 
 
Follow Lior
 
 
Delete
 
 
 
 
Want to stop receiving emails for new comments? Stop following this discussion »
 
This email was intended for Ron Ozery (CEO, JobHunt.co.il). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה